Jakože... asi trošku líp, ale ne nějak extrémně - dost dobrejch hodů mi zařvalo na nějakejch koninách (boží momentka kdy 4 postavy asi 3 kola zkouší Chytit 1 přeživšího goblina... kterýmu v tom střetu na akrobacii padá 18, 17, 19...)
Ve vesnici jsem zasáhnul jen jednou a padnul mi nějakej normální damage, v kovárně sem zasáhnul jednou za hodně, ale Hroch to pokryl Druhym dechem, zbylý tušim 2 útoky šly mimo - pak 6 výstřelů z lesa z Nevýhodou všechny mimo (pár 18 tou Nevýhodou propadlo) a v tom závěrečnym boji... tak od oka půlka byly zásahy - jen se to rozložilo že první asi dvě kola nic nic, pak něco a pak všechno hity (a nemilosrdná série damage hodů 6 6 6 na k6, 4 na k4 a 8 na k8 - nebo tak něco) Padnul mi 1 krit a to ještě úplně posledním útokem na poslední stojící postavu.
Log: jinak FYI jen tak btw. na jiné téma, ten boj v tom chrámu jsme pokud se pamatuju dobře hráli 4 kola. S jinou taktikou bych to reálně viděl že by šel odehrát i za 2-3, ale i za 5-6.
EDIT: btw. jedna jiná poznámka: na nováčky to je fakt silný kafe tenhle příběh - vůle odpouštět taktické chyby a gamisticky suboptimální volby tu je v nětkerých momentech fakt minimální, přičemž když hráči netuší s čím mají co do činění a co je čeká (pronásledování lesem, počet střetů, počet nepřátel... a brutální faktor, neznalost zbývajícího času), tak některé suboptimální volby nejsou zřejmé, že jsou suboptimální, dokud není pozdě - a pak se fakt blbě kompenzují.
Pokud to budeme upravovat jako intro pro JaD, tak je nutný tam udělat:
- variaci nepřátel podle počtu postav ve skupině
- snížit sílu nepřátel, nebo (asi lepší) dát doporučení k tomu postavám propůjčit Výdrž z vyššího levelu (když kritem bosse insta-sejmu postavu, tak ok - když sundavám postavy na první dobrou random zásahem, tak už to tak ok neni)
jakože tak jak to je to je nejspíš fér gamistický dobrodružství pro hardcore DnDčkaře co si "to chtěj dát", a ty jako fajn ať jedou puristickej 1. level, ale jako začátečníci co se sotva chytaj - jako ne no.