1) Jes, já vím, četl jsem článek na wiki. :) Původně tam mělo stát že jsou služebníci tohoto patrona "mylně spojování s voodoo". Pak mi ale bylo pošeptáno ze stínu, že to prej má "vodoo feeling", tak ať to tam dám takhle. Určitě máš pravdu, ale pakliže tu není žádný vyznavač tohoto regulérního náboženství, kterého bych pohoršoval, tak byc to nechal takhle, protože dneska si stejně každý pod slovem voodoo představí propichování panenek.
2) Přiznávám, na anotacích budu muset ještě trošku zapracovat, než začnu vydávat knihy které navždy změní svět D&D. ;-D
3) Jop, to zní jako funkční argument, poopravím to.
4) Možná to lépe shrnuje jiná škola magien nicméně myslím že
strašák je dostatečne zlověstný, takže by to mohlo do této atmosféry celkem zapadat. Navíc nekromancii - Animate dead má tahle subclassa v rozšířeném seznamu kouzel, tak jsem chtěl něco originálního.
5) Je to monstrum z Bestiáře co se jmenuje Strašák, jeden by mohl předpokládat, že má ve
statblocku třeba něco jako Děsivý pohled. :D
6) Při přidělování těchto kouzel jsem se snažil mít rovnoměrnou kominaci Beff+Debuff, +Damage+Heal. Koneckonců, například Sauronovou velikou silou bylo mentálně povzbuzovat fyzické schopnosti jeho armády na dálku. Fluffově, představ si ten bonus jako podnícení zuřivosti a odolnosti cíle.
7)
V článku se píše:
Během příští minuty se můžeš v každém svém tahu jako Bonusovou akci dotknout jedné části panenky z výběru níže, a donutit tak daného tvora, aby uspěl v Záchranném hodu na Charisma, jinak jej ovlivníš až do začátku tvého příštího Tahu.
Tohle mi přijde jako celkem jasně deklarované trvání efektu.
8) Jop, deset je asi hodně, chtělo by to zmenčit tak na šest... Nicméně ten samotný efekt mi přijde v pohodě, když na každého tvora působí jej jeden účinek za tah (trochu healu/trochu damage/malý buff/malý debuff).