Alnag píše:
Stačilo by si přečíst i zbytek toho Bodaka... například taktiku. Bodak tě nejdřív majzne, když se zadaří, tak tě tím oslabí a pak na tebe zazírá a ty jsi v tu ránu na nule. Pak si třikrát nehodíš záchraný hod na stabilizaci a jsi mrtvý... v čem je přesně problém? Že jsou tam tři hody na stabilizaci?
Alnagu, na 16 urovni (podporeni hutnou davkou HP - diky HP systemu "jistota" - vidis, jak to pekne vsechno na sobe zavisi) se tvy hrdinove tezko kdy ocitnou v kondici "weakened" od majznuti sucheho Bodaka. 3 hody na stabilizaci? Kolik? 50 na 50? :) Dobre, hod na smrt je silny kafe, ale tohle je zase smesny.
Alnag píše:
Samozřejmě, že se 4E snaží minimalizovat případy takové smrti postav, kdy postava vyloženě nejde do rizika s vědomím, že jde do rizika. Není třeba to neustále stavět jako tragické rozcestí na němž obě cesty vedou do záhuby. Tak to není. Tohle mi třeba naprosto nevadí, připadá mi to zajímavé a zábavné...
Proc se snazi? Protoze nam VSEM takove riziko MUSI vadit, ze? Takze vytvorime novelu zakona, kdy vsechny auta budou mit omezovac na 100 km/h, protoze se nejaky jouza zabil ve 250 km/h, kdyz prekrocil vice jak dvojnasobne povolenou rychlost?
Alnag píše:
Nevím, jestli se obdivuješ designu, který má celem blízko tomu - "spadnul na tebe meteorit a zabil tě, cha, cha, cha... naházej si novou postavu", já nikoliv.
Takovehle cha cha cha mozna tak JEDINE pokud jsi neschopny DM nebo hajzl. To ja, skromne rikam, nejsem, alespon co se tyce takovych banalnich dilemat, jako je smrtici Bodak.