Alnag: Jasně snížit velikost nebo počet surge je celkem jednoduché a doladí se tím atmosféra hry.
Koukal jsem na ty prvolevelové charsheety a schopnosti (powers) mi přišly takové divné. Jednak je opravdu at will vždycky něco trochu sinějšího než základní útok - k čemu ten pak je?
Jinak mi ty at will a encounter přišly celkem slabé - většinou malá výhoda do konce přístího kola. Možná to je první úrovní, možná snahou o minimalizaci zabití jednou ranou. Trochu blbé mi přijde to
do konce příštího kola, sice nemusím sledovat počet kol, ale stejně to přináší dost sledování dobíhajících efektů. Zas tak veliké zjednodušení to není. Taky to docela komplikují vylučující se powers - jako
tohle je per encounter, ale smíš použít jen jednu schopnost ze tří v jednom encountru. A jinou pak zase můžeš dvakrát.
Asi bude třeba dost dalších pomůcek, aby se v tom člověk vyznal.
Za to ty denní schopnosti jsou už celkem silné i na první úrovni.