Lokken píše:
A v které hře to tak ještě nebylo?
System Shock 2, Deus Ex, Baldur's Gate, Baldur's Gate 2, Planescape: Torment, Bloodlines, Mass Effect, KOTOR, KOTOR 2, ...
Urcite si casem vzpomenu na nejaky dalsi.
EDIT: jinak, na to ze to je rozbity (nebo imba, jak rikaji wowkari) prisli hraci behem asi ctrnacti dnu. Oni snad proste nedelali playtest nebo co. Navic, ta hra ma nejakou obtiznost, takze na te optimalizaci zalezi a tak, kdyby byla hodne jednoducha, tak nema smysl resit ze pulka kouzel je k nicemu a pulka husta, ale kdyz jsou v ty hre souboje ktery se spatnou postavou proste nedas ... pf.
EDIT2: toe ten duvod, proc je potreba do vyvojovejch tymu nabirat nejvetsi munchkiny ;) Kdybych vyvijel novy rpg, ma u me quentin jasny misto a pulka d20 s nim.