Nachtrose: Plánuju výhledově článek o tvorbě situačních aspektů za pochodu a o postupném vykreslování scény s jejich pomocí - asi ne úplně brzo (letos toho ode mě bude k Fate hodně, tak bych to rád rozložil abych nezasvinil main page na dlouhou dobu jen samym Fate), TLDR point is: začni s prázdnou mapou; doplňuj aspekty postupně podle popisů které se uplatní a podle otázek hráčů.
Bojujete ve velké hale, rozdělíš jí na X zón, abys ušetřil čas tak jí jen rychle popíšeš, ale aspekty dáš jen 2 nebo 3 zónám v nichž boj začne; Ne úvod je popsáno, že se v rohu haly válí kabely - část boje se časem přesune do kraje haly a kabely začnou vstupovat do hry, doplníš aspekt *Kabely na zemi.
Hráč se v některý moment zeptá, zda je někde v hale rozlitý olej - protože je cool hráčům říkat ano, ale protože je dramatické jim nejít moc naruku, řekneš, že jasně a umístíš aspekt "olej na zemi", ale dáš ho o jednu zónu jinam, než by se hráči úplně hodilo.
Atd.
Rycké, účelné, funkční a hlavně dostaneš aspekty, na kterých opravdu záleží a které se ve scéně skutečně zužitkují.