Já měl pocit, že ta divergence má spočívat spíš v tom, že se nepřispůsobí hráči hře, ale hra hráčům. Každej řekne co v tom chce a bude to mít, nic ve stylu "awww, shit, 4 kouzelníci bez meat-shieldu v jedné družině, to je nehratelný, tak já si teda vezmu místo toho fightera..." a tak.
Uzlové body vypadaj celkem cool, akorát nechápu tu souvislost s konvergentním/divergentním hraním. Nebo vlastně jsou asi pro tu rozbíhavou hru vhodné, ale ocenil bych spíš více rozvést, v čem právě spočívá ta rozbíhavost.
Ohledně metafory s motorkou, docela stačí, když se člověk koukne na ten skútr a řekne "fajn, pokud ti připadá vhodné, přirozené a totálně nekrkolomné takhle jezdit, do toho, nikdo tě nedrží" (ale samozřejmě dotyčný může argumentovat, že to je jen nevhodně zvolená metafora a začne hledat nějakou pro sebe vhodnější... ).